Wednesday 29 June 2016

REVIEW : RAMADHAN 2016 @ FUZION, SUNWAY RESORT HOTEL & SPA

Hey,


Pada 24 Jun lepas, company aku organized Majlis Berbuka Puasa bersama consultant dan staff-staff company aku. Selepas berhari-hari discussed untuk pilih tempat yang paling sedap menu-nya, kitorang memilih untuk berbuka di Fuzion, Sunway Resort Hotel & Spa yang bersebelahan dengan Sunway Pyramid.

Aku bawa Khairul sebagai teman untuk berbuka puasa. Teruja dia bila aku ajak berbuka di Fuzion, sebabnya sebelum ni company dia dah pernah ada event kat Fuzion ni. So, dia dah tahu station apa yang ada, dah tahu sedapnya menu kat sini dan banyak pilihan yang ada. 




Harga Buffet Buka Puasa 2016 :
RM 168 untuk dewasa
RM 78 untuk kanak-kanak (6 hingga 12 tahun)

Di Fuzion ni terlalu banyak pilihan makanan sampai aku taktahu nak start dari mana. Akhirnya aku pilih The Asian Station sebagai pilihan pertama dan secawan air. Kat bawah ni aku list Fuzion punya stations yang mana ada lebih kurang 7 stations untuk korang pilih. Maaf kalau gambar-gambar bikin korang punya air liur menjejes. 


THE DESSERT STATION




THE ASIAN STATION




THE WESTERN STATION




THE MIDDLE EASTERN STATION





THE JAPANESE & COLD APPETISERS




THE BARBEQUE STATION




THE SOUP STATION




Untuk sebarang booking atau pertanyaan :

Address :
Sunway Resort Hotel & Spa
Persiaran Lagoon, 
Bandar Sunway, 
46150 Petaling Jaya, 
Selangor

Contact number :
1-800-82-8888

No comments:

Post a Comment